ARENA VIETII

joi, 29 octombrie 2009

Posibil cea mai buna combinatie free de antivirus si firewall pentru Windows XP...

  Astazi am sa va prezint o combinatie de antivirus si firewall free, care dupa parerea mea, este "ideala" pentru calculatorul meu, neavand probleme cu sistemul de operare (S.O) deloc, nemaifiind nevoie sa boot-ez dupa CD ori decate ori vreun virus imi facea dezastru in S.O Windows XP. Am incercat cam toate principalele programe de protectie-antispy, adwords, antivirus, firewall, si nu numai, facand tot felul de combinatii si experimente pe diferiti virusi, sau programe daunatoare pentru calculatorul meu care ii luam sau le luam intentionat, sa le testez eficienta, citind destule topuri, articole, forumuri, s.a. cu clasamentul programelor antivirus, antispy, etc., pentru a gasi formula "ideala" free (daca exista asa ceva) de protectie pentru calculatorul meu.
  Vreau sa va zic ca nu am un calculator performant, am un calculator cu resurse slabe, si ma adresez in special acelora, care nu vor combinatii de antivirusi, antispyware, adware, firewall, sau alte softuri pentru protectia S.O, care consuma resurse mari din calculatorul d-voastra si sa fie bineinteles free. Configuratia calculatorului meu este: Intel Celeron Pentium III, cu un procesor de 1.2 GHZ, Ram de 320 MB SDRAM, placa video GFORCE2MX 100/200, si ruleaza pe un S.O Windows XP versiunea 2002, Service Pack2. Cam atat cu datele tehnice despre "performantul" meu calculator, sa trecem la subiectul postarii. Care este protectia "ideala"( adica sa gasesti ceva multumitor) pentru calculatorul meu? Este vorba despre AVIRA FREE + OUTPOST FIREWALL 2009 + browserul MOZILLA FIREFOX- cu cateva extensii- ADBLOCK PLUS si WOT. Aceasta combinatie consuma resurse foarte putine din calculator, AVIRA FREE, este un excelent antivirus, cu o rata de detectie foarte buna, si OUTPOST FIREWALL2009 un excelent firewall pentru atacurile in retea, a hackerilor si nu numai, iar browserul Mozilla Firefox, desi incarca un pic mai greu, merita toata asteptarea pentru siguranta pe care o ofera navigatului pe internet. Inainte de aceasta combinatie de protectie, aveam tot felul de probleme cu stabilitatea S.O., dar de cand am aceasta combinatie antivirus+firewall+browser, ma pot concentra pe alte lucruri placute cum ar fi navigatul pe internet si realizarea proiectelor mele pe care le vedeti specificate pe blog.
  Mult succes in gasirea unei solutii multumitoare privind securitatea calculatorului d-voastra fara bani,  nervi si timp consumat pentru rezolvarea functionarii la parametrii optimi ai calculatorului d-voastra, sperand ca v-am dat o solutie de securitate gratuita si eficienta pentru cei indecisi, sau pentru cei care nu au timp, si/sau nu vor sa isi expuna calculatorul unor experimente pentru a-si gasi protectia "perfecta" pentru ei!

1 Comentariu:

TransMix spunea...

Pentru un antivirus free Avira într-adevăr nu e rău deloc. Dacă te poţi obişnui cu popup-ul pe care ţi-l aruncă în faţă o dată pe zi. :)

Trimiteți un comentariu

ARENA VIETII Copyright ©2009-2013.Toate drepturile rezervate.