sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Atitudinea in vanzari

  Astazi daca intri prin magazine, banci, institutii publice, intri in contact cu reprezentantii unor firme, companii, s.a.m.d., poti foarte usor sa iti dai seama de atitudinea acestora, a angajatilor diferitelor societati comerciale.
  Multi dintre angajatii romani au o atitudine negativa d.p.d.v. comercial sau interactiunea acestora cu noi, lasa de dorit, datorita numeroaselor motive provenite din randul conducerii firmelor romanesti, a mentalitatilor acestora si poate si straine. Aceste motive sunt fie de natura financiara in cele mai multe cazuri, relatia sef-angajat, stabilitatea locului de munca, stress-ul zilnic de la locul de munca, lipsa zilelor libere, numarul mare de ore de munca fara timp de refacere, lipsa bonusarilor  pentru performante si a recunoasterii profesionale, training-uri, s.a.m.d.
  Ceea ce nu stiu unii manageri, patroni, administatori, directori, s.a, aflati la conducerea diferitelor companii din Romania, sau simple societati comerciale, este faptul ca prin atitudinea acestor angajati, reprezinta "oglinda firmelor", reclama indirecta, nonverbala a acestora, iar prin aceasta atitudine a angajatilor -  fie indiferenta de ceea ce fac, negativa, lipsita de dinamism, nu fac alceva decat sa transmita aceasta stare si celor cu care interactioneaza.
  Criza vine si trece, "bubele raman", imaginea firmelor acum se contureaza cel mai bine, in perioada urmatoare vor trebui sa treaca prin adevarate "teste de foc", filtre ale economiei noastre si daca nu vor avea puterea sa constientizeze faptul ca prin motivarea oamenilor din subordinea acestora, ca de fapt resursele umane sunt cel mai important capital pe care il detin, ca factorul uman este cheia succesului financiar, a iesiri din criza, vor avea in continuare reprezentanti ai acestora demoralizati, fara vlaga, care inevitabil vor duce la o stagnare sau la un regres comercial, social.
  Pentru acei "sefi", care considera ca a fi sef, sau leader, inseamna sa fi "DUMNEZEUL ANGAJATILOR", sa te joci cu destinul acestora, cu visele, sperantele, planurile de viitor, ar trebui sa mediteze la valoarea umana, la pregatirea profesionala a acestora, la diferite formule de stimulare, motivare a oamenilor, daca vor dori sa iasa cat mai repede din criza si sa aiba rezultate notabile.
  Ca o concluzie, un angajat in orice domeniu daca va avea o atitudine pozitiva, o mentalitate de invingator, un spirit de luptator, punand pasiune in tot ceea ce face, atunci vom avea si crestere economica, si multe firme vor iesi din recesiune sau se vor consolida pe piata de profil!
  ATITUDINEA POZITIVA VINDE!

Aveti ceva de comentat?

Trimiteți un comentariu

ARENA VIETII Copyright ©2009-2013.Toate drepturile rezervate.